Jak to działa
Nasz innowacyjny panel klienta zapewnia łatwy sposób składania zamówień grupom pierwszokomunijnym.
Rewolucyjna rewelacja!
Koniec z stresującymi zamówieniami w pełnej sali, ręcznym rozliczaniem, skomplikowaną komunikacją z Rodzicami, kreśleniem, przepisywaniem, ciągłym kłopotliwym zwoływaniem zebrań.
Od dzisiaj każdy z rodziców (uczestników) będzie mógł dodać wybrane przez siebie produkty według indywidualnego życzenia i włączyć je w skład całego zlecenia grupowego z dowolnego miejsca.
Grupę pierwszokomunijną można obsłużyć wszędzie, w wygodnym czasie, a cena pozostaje najlepsza na rynku do - 30%.
Dowiedź się więcej o RABATACH - Terminarz rabatów (kliknij tutaj)
TA REWOLUCYJNA REWELACJA MOŻLIWA JEST W 3 PROSTYCH KROKACH:
- REJESTRACJA / LOGOWANIE – czyli założenie konta grupowego przez Operatora.
- Po zalogowaniu Operator udostępnia konto Uczestnikom - na tym etapie odbywa się konstruowanie zamówienia - TWORZENIE ZESTAWÓW (wybór stroju oraz dodatków).
- Zatwierdzenie zamówienia przez Operatora i gotowe!
KIM JEST OPERATOR?
Operator jest wyznaczoną przez grupę osobą, która ma funkcję administratora i udostępnia konto Uczestnikom / Rodzicom.
KIM JEST UCZESTNIK?
Uczestnik jest Rodzicem / opiekunem dziecka pierwszokomunijnego, który składa indywidualne zamówienie w panelu grupowym na wybrane produkty po udostępnieniu konta grupowego przez Operatora.
FUNKCJE OPERATORA:
- Zakłada konto grupowe.
- Udostępnia konto Uczestnikom grupy.
- Ma możliwość edycji indywidualnych zamówień przed zatwierdzeniem.
- Zatwierdza całe zamówienie grupowe.
- Opłaca zamówienie w imieniu całej grupy.
- W razie potrzeby kontaktuje się ze sklepem AlbyKomunijne.pl
PROCES ZAMÓWIENIA:
- Konto dla grupy tworzy Operator - osoba reprezentująca Rodziców
- Każdy z Uczestników / Rodziców podaje Operatorowi swój adres e-mail.
- Operator dodaje Uczestników / Rodziców na listę zamówienia w zakładce Moje konto > Zarządzanie Uczestnikami
- System automatycznie wysyła na ich adres e-mail link (aktywacje dostępu) umożliwiający zalogowanie się na wspólnym koncie.
- Poprzez niego Uczestnik / Rodzic ma dostęp do panelu – konta grupy i może samodzielnie na swoim komputerze z dowolnego miejsca tworzyć – DODAĆ ZESTAW lub ZESTAWY (gdyby Rodzic miał więcej niż 1 dziecko).
- Operator może również samodzielnie dodawać ZESTAWY bez udostępniania konta grupy Uczestnikom / Rodzicom.
- Przez ZESTAW rozumiemy dodanie alby, komży czy sukienki oraz dodatków.
JAK OPERATOR TWORZY KONTO GRUPY:
Operator tworzy konto swojej grupy rejestrując się: REJESTRACJA.
Kiedy Operator utworzy konto, panel automatycznie wyśle na jego e-mail, potwierdzenie dostępu. Zapamiętaj login i hasło do swojego konta.
Jeśli Operator posiada zarejestrowane konto może się zalogować na nie w zakładce LOGOWANIE.
JAK OPERATOR DODAJE UCZESTNIKÓW / RODZICÓW NA LISTĘ ZAMÓWIENIA ?
Operator dodaje nowego Uczestnika / Rodzica w zakładce Moje konto < Zarządzanie Uczestnikami:
- Imię i nazwisko Uczestnika / Rodzica
- Wpisujemy imię i nazwisko Uczestnika / Rodzica np.: Alicja Kowalska
- Adres e-mail Uczestnika / Rodzica
- Wpisujemy adres e-mail tego Uczestnika / Rodzica np.: alakowalska@o2.pl
- Ilość dzieci
- Tu wstawimy ilość dzieci jaką ma Rodzic w tej grupie np.: Jedno dziecko, Dwoje dzieci, Troje dzieci
Kiedy Operator doda Uczestnika / Rodzica na listę, panel automatycznie wysyła na adres e-mail tego Rodzica potwierdzenie aktywacji dostępu.
Aktywacja dostępu to LINK znajdujący się w wiadomości e-mail.
ZASADY:
- Minimalne zamówienie to 8 sztuk alb, komż lub sukienek. Do złożenia zamówienia na albę /sukienkę /komżę uczestnik potrzebuje miar dziecka. Sposób pobierania miary zawarty jest tutaj.
- Dla jednej alby/komży/sukienki można domówić po jednym produkcie z kategorii tworząc ZESTAW KOMUNIJNY,
przykład: 1 alba = 1 wianek + 1 rękawiczki + 1 para butów + 1 halka + itd. aż do wyczerpania wszystkich dostępnych kategorii produktów w naszej ofercie. - Rewelacją jest możliwości podpisywania tworzonych ZESTAWOW komunijnych w trakcie ich tworzenia, dzięki czemu Operator poza administrowaniem panelu nie ma żadnych kłopotliwych zadań.
- W trakcie konstruowania zamówienia widoczne są wszystkie ceny zawierające RABATY.
- Tworzone ZESTAWY pokazują automatycznie jego szczegółowy rachunek bez konieczności ręcznego rozliczania co jest Rewolucyjną Rewelacją .
- Możliwe są zamówienia bez dodatków - jedynie na alby/sukienki/komże.
- W momencie gdy wszyscy uczestnicy grupy (minimum 8 strojów komunijnych) dodadzą do panelu swoje zamówienia tylko Operator może zatwierdzić zamówienie całej grupy.
-
Ceny zmieniają się według terminarza Rabatów dostępnego tutaj i obowiązują z rabatem na czas, w którym Operator zatwierdził zamówienie zamykając je końcowym przyciskiem.
-
Na adres e-mail Operatora przychodzi automatycznie wiadomość z wszelkimi informacjami zawierająca:
- Rozliczenie końcowej sumy do przelewu.
- Rachunek kosztów każdego ZESTAWU.
- Pliki pdf z wyszczególnieniem każdego ZESTAWU osobno, które Operator może przesłać Rodzicom z grupy.
- Termin - datę realizacji.
- Zamówienie jest zamknięte po jego przesłaniu do firmy i żadne modyfikacje nie są możliwe.
- Realizowane są opłacone zamówienia.
- Termin płatności za zamówienie wynosi do 7 dni od dnia jego złożenia. W innym przypadku zamówienie jest trwale usuwane z systemu.
- Zespół albykomunijne.pl przystępuje do realizacji zamówienia.
Dlaczego jesteśmy w stanie zagwarantować tak atrakcyjną cenę równocześnie zachowując najwyższą jakość?
- Własna lokalna produkcja.
- Wolne moce produkcyjne w wybranym okresie w roku.
- Ograniczenie kosztów obsługi sklepu.
- Ograniczenie kosztów obsługi indywidualnej klientów.