Nasz innowacyjny panel klienta zapewnia łatwy sposób składania zamówień grupom pierwszokomunijnym.
Rewolucyjna rewelacja!
Koniec z stresującymi zamówieniami w pełnej sali, ręcznym rozliczaniem, skomplikowaną komunikacją z Rodzicami, kreśleniem, przepisywaniem, ciągłym kłopotliwym zwoływaniem zebrań.
Od dzisiaj każdy z rodziców (uczestników) będzie mógł dodać wybrane przez siebie produkty według indywidualnego życzenia i włączyć je w skład całego zlecenia grupowego z dowolnego miejsca.
Grupę pierwszokomunijną można obsłużyć wszędzie, w wygodnym czasie, a cena pozostaje najlepsza na rynku do - 10%.
Dowiedź się więcej o RABATACH - Terminarz rabatów (kliknij tutaj)

TA REWOLUCYJNA REWELACJA MOŻLIWA JEST W 3 PROSTYCH KROKACH:

  1. REJESTRACJA / LOGOWANIE – czyli założenie konta grupowego przez Operatora.
  2. Po zalogowaniu Operator udostępnia konto Uczestnikom - na tym etapie odbywa się konstruowanie zamówienia - TWORZENIE ZESTAWÓW (wybór stroju oraz dodatków).
  3. Zatwierdzenie zamówienia przez Operatora i gotowe!

KIM JEST OPERATOR?

Operator jest wyznaczoną przez grupę osobą, która ma funkcję administratora i udostępnia konto Uczestnikom / Rodzicom.

KIM JEST UCZESTNIK?

Uczestnik jest Rodzicem / opiekunem dziecka pierwszokomunijnego, który składa indywidualne zamówienie w panelu grupowym na wybrane produkty po udostępnieniu konta grupowego przez Operatora.

FUNKCJE OPERATORA:

  1. Zakłada konto grupowe.
  2. Udostępnia konto Uczestnikom grupy.
  3. Ma możliwość edycji indywidualnych zamówień przed zatwierdzeniem.
  4. Zatwierdza całe zamówienie grupowe.
  5. Opłaca zamówienie w imieniu całej grupy.
  6. W razie potrzeby kontaktuje się ze sklepem AlbyKomunijne.pl

PROCES ZAMÓWIENIA:

  1. Konto dla grupy tworzy Operator - osoba reprezentująca Rodziców
  2. Każdy z Uczestników / Rodziców podaje Operatorowi swój adres e-mail.
  3. Operator dodaje Uczestników / Rodziców na listę zamówienia w zakładce Moje konto > Zarządzanie Uczestnikami
  4. System automatycznie wysyła na ich adres e-mail link (aktywacje dostępu) umożliwiający zalogowanie się na wspólnym koncie.
  5. Poprzez niego Uczestnik / Rodzic ma dostęp do panelu – konta grupy i może samodzielnie na swoim komputerze z dowolnego miejsca tworzyć – DODAĆ ZESTAW lub ZESTAWY (gdyby Rodzic miał więcej niż 1 dziecko).
  6. Operator może również samodzielnie dodawać ZESTAWY bez udostępniania konta grupy Uczestnikom / Rodzicom.
  7. Przez ZESTAW rozumiemy dodanie alby, komży czy sukienki oraz dodatków.

JAK OPERATOR TWORZY KONTO GRUPY:

Operator tworzy konto swojej grupy rejestrując się: REJESTRACJA.
Kiedy Operator utworzy konto, panel automatycznie wyśle na jego e-mail, potwierdzenie dostępu. Zapamiętaj login i hasło do swojego konta.

Jeśli Operator posiada zarejestrowane konto może się zalogować na nie w zakładce LOGOWANIE.

JAK OPERATOR DODAJE UCZESTNIKÓW / RODZICÓW NA LISTĘ ZAMÓWIENIA ?

Operator dodaje nowego Uczestnika / Rodzica w zakładce Moje konto < Zarządzanie Uczestnikami:

Pomoc - Dodaj nowego Opiekuna

Imię i nazwisko Uczestnika / Rodzica
Wpisujemy imię i nazwisko Uczestnika / Rodzica np.: Alicja Kowalska
Adres e-mail Uczestnika / Rodzica
Wpisujemy adres e-mail tego Uczestnika / Rodzica np.: alakowalska@o2.pl
Ilość dzieci
Tu wstawimy ilość dzieci jaką ma Rodzic w tej grupie np.: Jedno dziecko, Dwoje dzieci, Troje dzieci
Kiedy Operator doda Uczestnika / Rodzica na listę, panel automatycznie wysyła na adres e-mail tego Rodzica potwierdzenie aktywacji dostępu.
Aktywacja dostępu to LINK znajdujący się w wiadomości e-mail.

ZASADY:

  1. Minimalne zamówienie to 8 sztuk alb, komż lub sukienek. Do złożenia zamówienia na albę /sukienkę /komżę uczestnik potrzebuje miar dziecka. Sposób pobierania miary zawarty jest tutaj.
  2. Dla jednej alby/komży/sukienki można domówić po jednym produkcie z kategorii tworząc ZESTAW KOMUNIJNY,
    przykład: 1 alba = 1 wianek + 1 rękawiczki + 1 para butów + 1 halka + itd. aż do wyczerpania wszystkich dostępnych kategorii produktów w naszej ofercie.
  3. Rewelacją jest możliwości podpisywania tworzonych ZESTAWOW komunijnych w trakcie ich tworzenia, dzięki czemu Operator poza administrowaniem panelu nie ma żadnych kłopotliwych zadań.
  4. W trakcie konstruowania zamówienia widoczne są wszystkie ceny zawierające RABATY.
  5. Tworzone ZESTAWY pokazują automatycznie jego szczegółowy rachunek bez konieczności ręcznego rozliczania co jest Rewolucyjną Rewelacją .
  6. Możliwe są zamówienia bez dodatków - jedynie na alby/sukienki/komże.
  7. W momencie gdy wszyscy uczestnicy grupy (minimum 8 strojów komunijnych) dodadzą do panelu swoje zamówienia tylko Operator może zatwierdzić zamówienie całej grupy.
  8. Ceny zmieniają się według terminarza Rabatów dostępnego tutaj i obowiązują z rabatem na czas, w którym Operator zatwierdził zamówienie zamykając je końcowym przyciskiem.
    przycisk zamówienia
  9. Na adres e-mail Operatora przychodzi automatycznie wiadomość z wszelkimi informacjami zawierająca:
    • Rozliczenie końcowej sumy do przelewu.
    • Rachunek kosztów każdego ZESTAWU.
    • Pliki pdf z wyszczególnieniem każdego ZESTAWU osobno, które Operator może przesłać Rodzicom z grupy.
    • Termin - datę realizacji.
  10. Zamówienie jest zamknięte po jego przesłaniu do firmy i żadne modyfikacje nie są możliwe.
  11. Realizowane są opłacone zamówienia.
  12. Termin płatności za zamówienie wynosi do 7 dni od dnia jego złożenia. W innym przypadku zamówienie jest trwale usuwane z systemu.
  13. Zespół albykomunijne.pl przystępuje do realizacji zamówienia.

Dlaczego jesteśmy w stanie zagwarantować tak atrakcyjną cenę równocześnie zachowując najwyższą jakość?

  1. Własna lokalna produkcja.
  2. Wolne moce produkcyjne w wybranym okresie w roku.
  3. Ograniczenie kosztów obsługi sklepu.
  4. Ograniczenie kosztów obsługi indywidualnej klientów.

BEZPIECZEŃSTWO ZAKUPÓW

DZIĘKI TECHNOLOGII SSL

ŁATWE SPOSOBY PŁATNOŚCI

PRZELEW, PAYU, VISA, MASTERCARD

(+48) 693 634 880

ZADZWOŃ DO NAS

%